Søkeordannonsering

Søkeordannonsering er annonser som kun koster deg noe dersom de som søker på begreper du har valgt, klikker seg inn til nettstedet ditt.

Søkeordannonsering

Søkeordannonsering (PPC) kalles og søkemotorannonsering, og er annonser du finner i søkemotorer som Google, Bing og Yahoo! samt kataloger, blogger, portaler, nettaviser, osv som samarbeider med disse. Slik annonsering kan være svært lønnsomt dersom du gjør det riktig. Valg av søkeord, utforming av tekster, hvor mye du betale per klikk og hvor annonsen peker er alle sentrale elementer for å få søkeordannonsering lønnsomt.

Vi i Crevita har mange års erfaring med å utvikle og administrere kampanjer med søkeordannonsering og kjører i dag kampanjer i flere nordiske land. Vårt mest sentrale fokus ved alle kampanjene vi administrerer er å maksimere lønnsomheten til våre kunder, altså til enhver tid sikre høyest mulig konvertering.

Det som er vanskelig med søkeordannonsering er å sikre at kampanjene er lønnsomme til enhver tid!