Søkemotormarkedsføring

Søkemotormarkedsføring er en effektiv måte å skaffe målrettet trafikk til nettstedet ditt på. Hvis du gjør det riktig.

Søkemotormarkedsføring

Søkemotormarkedsføring har vært i konstant endring siden det ble lansert på midten av 1990-tallet, men har hele tiden vært en av de mest lønnsomme metodene for online markedsføring. I starten var søkemotormarkedsføring synonymt med søkemotoroptimalisering (SEO). Allerede før Google ble lansert drev vi i Crevita (den gang Be Found) med optimalisering av nettsider mot søkemotorer som Alta Vista, Infoseek og Lycos. Ut på 2000-tallet ble Google mer og mer dominerende og startet etter hvert også med søkeordsannonsering (PPC). Siden har søkemotormarkedsføring blitt et begrep som omfatter svært mange ulike tjenester og plattformer.

Hvilke markedsføringskanaler som er mest lønnsomme for din bedrift er avhengig av hva du tilbyr, hvilke målgrupper du har og ikke minst hvilke budsjetter du har til rådighet. Vi kan gjerne sette opp et forslag på hva vi tror gir best effekt for deg og din virksomhet.

Kontakt oss og fortell hva du driver med, så sender vi et uforpliktende forslag på hvordan du kan få best effekt av markedsføring i ulike markedsføringskanaler.

Felter merket med * er påkrevd